اجرای جشن مهدوی دانش آموزی در ۸۰۰ محله البرز

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان البرز گفت: جشن مهدوی دانش آموزی با شعار «خوشا جانی که جانانش توباشی، یا مهدی ادرکنی» در ۸۰۰ محله این استان در حال اجرا است.

آقای فریدونی گفت: جشن‌های ویژه هفته مهدویت همزمان با میلاد آقا امام زمان (عج) در ۸۰۰ محله، مجلس و محفل مهدوی استان البرز درحال برگزاری است.

او می گوید: دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان البرز در روز ولادت گل سر سبد هستی با تشکیل گروه‌های هشت نفری سرود، سونامی سرود انصاری به راه انداخته اند.

فریدونی گفت: در این حرکت دلی و معنوی بسیاری از مردم در محله‌های مختلف استان البرز نیز همراه شده اند که این اقدام نشان از عشق درونی آن‌ها به منجی عالم بشریت دارد.

به گفته مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان البرز به مناسبت هفته مهدویت برنامه‌های دیگری با مشارکت دانش آموزان و اولیا در فضای مجازی درقالب کلیپ، عکس نوشته، پیام‌های صوتی و تصویری، دل نوشته، نماهنگ و مسابقات فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.

او گفت: دانش آموزان با اجرای جشن مهدوی شادی و نشاط را به پشت پنجره خانه‌ها می‌برند و ولادت منجی عالم بشریت را با هنر زیبای سرود گروهی به مردم در محلات استان البرز تبریک می‌گویند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.