کشف بیش از ۴۰۰ هزار عدد موادمحترقه در مشهد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۰۰ هزار انواع مواد محترقه و دستگیری بیش از ۴۰ فروشنده مواد انفجاری خبرداد.

سرهنگ حسین جوانبخت گفت:  ۴۱۷ هزار و ۸۶۸ عدد انواع موادمحترقه خطرناک پیش از رسیدن به دست کودکان و نوجوانان کشف و جمع آوری شد.

او گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس با حضور در مناطقی که از پیش شناسایی شده و محل جولان سودجویان و فروشندگان موادمحترقه بود، عملیات ضربتی را آغاز کردند، این عملیات ۷۲ ساعت زمان برد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: در این عملیات ۴۶ فرد به اتهام توزیع و خرید و فروش مواد انفجاری خطرناک دستگیر شدند و با تشکیل چهل پرونده، متهمان برای رسیدگی به جرایمشان به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جوانبخت گفت: بیشترین مخاطبان استفاده از این لوازم کودکان و نوجوانانی هستند که به دنبال هیجان به تهیه موادمنفجره اقدام می‌کنند و بیشتر مصدومان و جان باختگان حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری گروه نوجوانان و جوانان هستند.

او گفت: در صورت مشاهده هرگونه توزیع و خرید و فروش موادمنفجره خطرناک، حتما موضوع را با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند و بدانند که این گزارش‌ها در بسیاری موارد به دستگیری متهمان و سودجویان منجر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.