برگزاری اولین یادواره سرداران و ۲۸۰ شهید در گلبهار

اولین آئین یادواره سرداران و ۲۸۰ شهید با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین مفاهیم عمیق دینی و معرفتی در گلبهار برگزار شد.

سردار احمدی گفت: گرامیداشت شهدا یعنی پرده غفلت را از یاد و خاطره و حماسه سازی‌های شهدا کنار بزنیم و عهد ببندیم در عرصه جنگ نرم گوش به فرمان مقام معظم رهبری، سلیمانی وار عمل کنیم.

او گفت: غفلت از جنگ نرم و کم کاری خواص در جنگ نرم عامل وقوع این حوادث بود.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: پاسخ قدرتمندانه سپاهیان سرافراز در موشک باران مقر پیشرفته جاسوسی موساد در اربیل عراق و تسخیر سه ساعته آسمان اربیل که دیشب اتفاق افتاد، نشان از اوج اقتدار ایران و خفت و خواری آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد.

محمدرضا حاجی زاده سرپرست فرمانداری گلبهار گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا فراهم کردن فرصتی برای تجدید عهد با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین مفاهیم عمیق دینی و معرفتی است.

او گفت: امروزه مقابله با تهدید نرم دشمن که فکر و اندیشه مردم ایران بویژه باور‌ها و اعتقادات جوانان را نشانه گرفته، از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

سرپرست فرمانداری گلبهار گفت: یادواره شهدا نوعی تلنگر و یادآوری در زمینه ضرورت تولید محتوای بیشتر در حوزه شناختی و معرفتی است تا بتوان تاثیر مثبتی بر باور‌ها و سپس بر رفتار و اعمال افراد گذاشت.

قرائت وصیت نامه شهدا، همخوانی گروه سرود و پخش نماهنگ و کلیپ‌هایی درباره زندگی شهیدان از جمله برنامه‌های اولین یادواره شهدای گلبهار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.