فرماندار جدید بیجار معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از زحمات علی اکبر ورمقانی تقدیر شد و احمد قاسمی به عنوان فرماندار جدید بیجار معرفی شد.

امام جمعه بیجار امروز در آئین تقدیر و معارفه فرماندار شهرستان بیجار که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن سینما آزادی این شهر برگزار شد، گفت: مدیریت‌ها ماندگار نیستند و یک اصل در مدیریت اسلامی که وجود دارد و این است که مدیر از زحمات مدیران گذشته تقدیر کند و این مسئولیت را که بر عهده دارد امانت تلقی کند.

حجت الاسلام مرادی گفت: اگر مدیر این مسئولیت را امانت تلقی نکند خیانت ایجاد می‌شود و حضرت رسول اکرم (ص) نیز در حدیثی می‌فرمایند که مسئولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم باشد.

او می گوید: اصل دوم برنامه ریزی برای انجام امور و اصل سوم سازماندهی امور است و در نظام جمهوری اسلامی نیز سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه در همین راستا وجود حرکت می‌کنند.

امام جمعه بیجار در ادامه گفت: فرماندار سابق شهرستان بیجار همکاری و تعامل بسیار خوبی با مردم و مسئولین داشت.

مرادی با تبریک به فرماندار جدید گفت: خوشبختانه فرماندار جدید شهرستان پیش از این نیز مسئول بخشدار چنگ الماس بوده و در بخش یاسوکند نیز حضور فعالی داشته و توانسته است بسیاری از مشکلات شهرستان را برطرف کند لذا از این جهت فرمانداری آگاه به مسائل و مشکلات شهرستان بوده و انتظارات بیشتر از او است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.