حمایت از تحقیقات علمی و توسعه فناوری شرکت ملی حفاری

شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه کاربرد پرتو‌های ایران در راستای همکاری‌های فناورانه و حمایت از تحقیقات علمی و پژوهشی تفاهمنامه امضاء کردند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری یکی از شرکت‌های فناور محور در صنعت نفت است که همه علوم و تجهیزات تخصصی پیشرفته در آن کاربرد دارد و بر همین اساس تعامل و همکاری با مراکز علمی و دانش بنیان می‌تواند به توسعه و تعالی صنعت پیچیده و راهبردی حفاری کمک نماید.

حمید گلپایگانی می گوید: مباحث تحقیق، توسعه فناوری و استفاده از دانش و تجهیزات بومی و استفاده از توانمندی شرکت‌های داخلی در سرفصل برنامه‌های این سازمان قرار دارد.

به گفته او همکاری و هم افزایی، استفاده از توانمندی‌های بومی در جهت ارتقای سطح علمی و دانش فنی متخصصان و کارشناسان شرکت می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف و به تحقق برنامه‌های پیش بینی شده کمک نماید.

این تفاهمنامه به منظور همکاری متقابل شامل تبادل تجربیات و بهره برداری از توانمندی علمی و امکانات میان دو شرکت مبادله گردیده است.

از جمله موارد کاربرد پرتو‌ها در صنعت حفاری در بخش‌های خدمات فنی و ویژه. شامل سیمانکاری، دستگاه‌های پمپ تراک، تجهیزات و ابزار نمودارگیری و همچنین لوازم و ابزار در گردش حفاری نظیر ضخامت سنج‌ها و... می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.