حضور فعال شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه صنعت نفت اهواز

با هدف تقویت زمینه‌های همکاری و هم افزایی بیشتر با سازندگان و صنعتگران داخلی، شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ حضوری فعال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - نمایشگاه صنعت نفت اهواز از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت سازنده قطعات و تجهیزات صنعت نفت و شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و نفت و گاز اروندان، مهندسی توسعه نفت از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه در اهواز برگزار می‌شود.

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: برگزاری این رویداد صنعتی سابقه نزدیک به ۱۵ سال دارد که پارسال به دلیل شیوع کرونا محقق نشد و نمایشگاه ۱۴۰۰ نیز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گفته جهانبخش راهداری در این نمایشگاه ۸۶ واحد دانش بنیان، ۱۵۳ واحد سازنده، ۲۰ واحد خدمات فنی و ۲۷ واحد تأمین کننده کالا و مواد مشارکت دارند و با احتساب شرکت‌های نفتی و گروه مپنا بالغ ۲۰۰ واحد می‌گردند که از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ شرکت از استان خوزستان هستند.

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در این نمایشگاه چند کارگاه (پنل) تخصصی با همکاری شرکت‌های زیر مجموعه صنعت نفت تشکیل می‌شود و رونمایی از دو تجهیز کاربردی در صنعت نفت و حفاری، شماری از قطعات که برای اولین بار بومی سازی شده و تعدادی قطعات برای پیشنهاد ساخت در برنامه این شرکت قرار دارد.

این مقام مسئول می گوید: در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ چند توافقنامه میان این شرکت با شرکت‌های نفتی از جمله نفت خزر و پتروایران امضاء و مبادله می‌گردد و رایزنی و تبادل نظر با چهار دانشگاه، پارک علم و فناوری و مراکز پژوهشی برای عقد قرارداد همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در جریان است که اسناد آن در نمایشگاه مبادله خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.