موکب بزرگ فدائیان المهدی (عج) در شیراز آغاز به فعالیت کرد

مسئول هیئت فدائیان المهدی (عج) شیراز از آغاز فعالیت موکب به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) در شیراز خبر داد.

مسئول موکب فدائیان المهدی (عج) گفت: نیمه شعبان سرآغاز بهاری نو برای مسلمانان و یادآور آینده‌ای مملو با امید، طراوت، عدالت‌خواهی و... است و موکب فدائیان المهدی (عج) امسال همزمان با اعیاد شعبانیه در بلوار بعثت شیراز برپا شد.

به گفته محمدرضا رجبی، فعالیت این موکب به مناسبت میلاد سراسر سعادت منجی عالم بشریت از ٢٠ اسفندماه تا ٢٧ اسفندماه همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

رجبی گفت: موکب فدائیان المهدی (عج) در این ٨ روز از ساعت ١٧ تا ٢٠ در بلوار بعثت مقابل پارک بعثت فعالیت می‌کند و فعالیت این موکب در روز‌های پنجشنبه و جمعه ٢۶ و ٢٧ اسفندماه از ٩ صبح تا ساعت ٢٢ است.

مسئول موکب فدائیان المهدی (عج) شیراز ضمن دعوت از مردم شریف شهرستان شیراز جهت حضور در این موکب، گفت: برنامه‌هایی همچون پذیرایی و مراسم‌های جشن و شادی در این ایام در محل موکب برگزار خواهد شد.

رجبی گفت: این موکب به همت هیئت فدائیان المهدی (عج) شیراز، مسجد المهدی (عج) محله کوشک قوامی، پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرعلی سلطانی، کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه ثارالله (ع) برپا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار