عملیات احداث دومین پایگاه فوریت‌های پزشکی در تکاب آغاز شد

عملیات اجرایی احداث دومین پایگاه فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ تکاب با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار عصر چهارشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب در آیین کلنگ‌زنی و شروع ساخت این پایگاه فوریت‌های پزشکی گفت: این پایگاه با عنوان «مدافعان سلامت» در منطقه شریف‌آباد این شهر با مشارکت معادن فعال سنگ با زیربنای ۱۵۰ مترمربع احداث خواهد شد.

عباس بایرام‌زاده گفت: زمین این پایگاه فوریت‌های پزشکی توسط اهالی اهدا شده و ۲ معدن سنگ تکاب نیز هزینه احداث آن را بر عهده گرفته‌اند.

بایرام‌زاده با بیان اینکه احداث پایگاه اورژانس در منطقه شریف‌آباد تکاب موجب پوشش بهتر و کاهش زمان امدادرسانی می‌شود، گفت: دسترسی آسان به خدمات اورژانس در این منطقه پرتردد با احداث دومین پایگاه فوریت‌های پزشکی محقق می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب گفت: این پایگاه روستا‌های مسیر دیواندره و سقز را هم پوشش می‌دهد و موجب افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات درمانی به شهروندان خواهد شد.

بایرام زاده می گوید: در زمان حاضر یک پایگاه فوریت پزشکی جواب‌گوی نیاز‌های درمانی مردم نیست و ارائه خدمات درمانی از پایگاه شماره یک به این منطقه سخت و زمان‌بر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.