مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خبرداد:

احداث ۴۰۲ کلاس درس به همت بنیاد برکت در آذربایجان غربی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان‌غربی از احداث ۱۰۰ مدرسه در استان به همت بنیاد برکت خبرداد.

رضا عزتی، ۱۷ اسفند در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری گفت: از جمله فعالیت‌های بنیاد برکت در آذربایجان غربی احداث ۱۰۰ مدرسه با ۴۰۲ کلاس درسی به ارزش ۳۵ میلیارد تومان و مشارکت در ساخت و ترمیم ۵۸ مدرسه و تحت پوشش قرار دادن ۱۳ هزار نفر در بیمه بنیاد برکت است.

عزتی با بیان اینکه یکی از بنیاد‌های وابسته به ستاد، بنیاد ۱۵ خرداد است که در حوزه مداوای بیماران و ساخت خوابگاه دانشجویی فعالیت می‌کند، گفت: از جمله فعالیت‌های این بنیاد می‌توان به ساخت خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان اشاره کرد.

عزتی گفت: ۵۵۴ نفر از کودکان بی‌سرپرست و یتیم آذربایجان‌غربی تحت پوشش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستند و ساخت بیمارستان، جاده‌سازی، خانه عالم و... از سایر فعالیت‌های بنیاد برکت در استان محسوب می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان‌غربی می گوید: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اواخر سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و در این استان در ۶ مرحله بسته‌های معیشتی به ارزش ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان توزیع کرده است.

عزتی گفت: در اقدام طرح ملی مسکن ۱۸۰۰ واحد در در نظر گرفته شده که ۱۰۰۰ واحد آن اجرایی شده که در مراحل ابتدایی آن هستیم و کار‌های خوبی در این زمینه‌ها قرار است اجرا شود.

به گفته او: در طرح «لبخند احسان» دندان‌پزشکان به صورت جهادی در مناطق محروم حضور پیدا کرده و نسبت به مداوای افراد محروم اقدام می‌کنند، طرح دیگر هم «جهش تولید در دیم‌زارها» بوده که در این راستا ۲۹۵ هزار هکتار از دیم‌زار‌های استان شامل این طرح هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.