ایمانیه:

مصوبه عدم پرداخت مالیات برای پزشکان دانشگاهی اصلاح می‌شود

استاندار فارس با تاکید بر حل مشکلات موجود پزشکان خانواده، گفت: چنانچه بتوانیم بخشی از مشکلات پزشکان خانواده را حل کنیم در ارائه خدمات درمانی اقشارآسیب پذیر گره گشایی کرده ایم.

محمدهادی ایمانیه در جلسه دیدار با دکتر ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران که به منظور بررسی مشکلات حوزه پزشکان استان برگزار شد، گفت: امروزه اجرای طرح پزشک خانواده چندان مورد توجه قرار نگرفته و به همین دلیل شاهد آن هستیم این پزشکان با مشکلاتی مواجه هستند که عزم جدی دولت برای رفع مشکلات این طرح را نیاز دارد تا موجب ارائه خدمات درمانی و پیشگیرانه به اقشار آسیب پذیر به صورت کامل شود.

او با نوید حل مشکلات حوزه پزشکی از تثبیت مالیات برای پزشکان تمام وقت که همچنان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند و از طریق درمانگاه‌های دولتی به بیماران ارائه خدمات می‌دهند خبر داد.

ایمانیه گفت: براساس صحبت‌های مطرح شده با مسئولین مجلس شورای اسلامی، قراراست برای رفع مشکلات مالیات پزشکان تمام وقت دانشگاه، تصمیمات مناسبی ابلاغ شود.

استاندارفارس به مصوبات مجلس اشاره و گفت: برای مناطق صعب‌العبور معاف بودن از مالیات به ۲۰ میلیون تومان در ماه در نظر گرفته شده است؛ چرا که با خروج پزشکان از مراکز درمانی دانشگاه، شاهد آن هستیم برخی از بیماران برای یک ویزیت تخصصی هزینه قابل توجهی باید پرداخت کنند.

ایمانیه به گزارش‌های ارائه شده در خصوص فرار مالیاتی که در برخی از اقشار جامعه وجود دارد، اشاره و گفت: مجموعه دانشگاه و دیگر نهاد‌های مربوطه باید نظارت‌ها را درزمینه کشف تخلفات بیشتر کنند تا با شفاف سازی دوباره، اعتماد از دست رفته را در جامعه بازگردانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار