تعامل و همکاری شرکت گل گوهرسیرجان در توسعه و ترویج فرهنگ رضوی

شرکت معدنی و صنعتی گل گوهر با اختصاص اعتبار و کمک نقدی برای ایجاد سامانه سلامت رضوی در سیرجان و توسعه و ترویج فرهنگ رضوی نقش موثری خواهد داشت.

سعید کاظمی پور دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در دیدار با بهاء الدینی فرماندار ویژه سیرجان با بیان اینکه، خادمیاران رضوی به عنوان شاگردان مکتب حاج قاسم با شعار خدمت خالصانه و گره گشایی به رسم اهل بیت علیه السلام به محرومین و نیازمندان خدمت رسانی می‌کنند.

به گفته او، سامانه ارجاع بیماران نیازمند به صورت پایلوت در استان کرمان را طراحی کرده ایم و با کمک جمعی از خادم یاران سلامت این سامانه نوشته و با پشتیبانی خیرین راه اندازی شد که با حضورتولیت آستان قدس رضوی در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی وبه صورت آزمایشی شروع شد.

کاظمی پور با اشاره به اینکه توسعه سامانه سلامت رضوی در استان یک فعالیت عام المنفعه است، از همه‌ خیرینی که دوست دارند به عنوان نذرمال و یا نذر سلامت بخشی از اموالشان را برای درمان بیماران نیازمند در نظر بگیرند، مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب اعلامی در سامانه واریز کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با تقدیر از شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان برای تامین اعتبار و کمک نقدی بخشی از هزینه‌های توسعه سامانه سلامت رضوی در استان گفت: خیرین استان یا موسسات و شرکت‌ها که به لحاظ مالی توان دارند می توانند به اسم حضرت رضا علیه السلام به کمک نقدی به توسعه سامانه سلامت به بیماران نیازمند خدمت رسانی کنند.

از سوی امیرحسین توانایی سررابط کانون موضوعی وقف ونذر استان کرمان، سهراب بهاء الدینی فرماندار سیرجان به عنوان خادمیار افتخاری کانون وقف ونذر در شهرستان معرفی واز خدمات خالصانه و امام رضایی شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس به خاطر تعامل و همکاری با کانون‌های خدمت رضوی استان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.