۵۹۰۰ تن کالای اساسی در قم توزیع شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: بیش از ۵۹۰۰ تن کالای اساسی شامل برنج خارجی و شکر برای تامین بازار ایام پایانی سال در قم توزیع شد.

سعید محمدی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج خارجی و شکر برای توزیع در ایام پایانی سال در قم تدارک دیده شده بود که با توجه به نیاز بازار استان این رقم به  ۵۹۰۰ تن رسید.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: در همین رابطه براساس تصمیم‌های گرفته شده در جلسه تنظیم بازار استان برای تدارک حجم بیشتری از کالا‌های اساسی ویژه ایام پایانی سال، مقدار ۱۲۰۰ تن برنج هندی و تایلندی و میزان ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر اضافه بر ۲ هزار و ۵۰۰ تن اقلام توزیع شده به بازار استان تزریق شد.

محمدی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر تخصیص یافته به قم در مرحله جدید شامل۱۲۰۰ تن شکر برای مصرف خانوار و ۱۰۰۰ تن شکر برای تامین نیاز صنف و صنعت است که اقدام لازم برای تدارک و توزیع آن در سطح بازار استان انجام شده‌است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: در زمینه تدارک و توزیع کالای اساسی در قم هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و در صورت نیاز استان به حجم بیشتری از برنج و شکر، مقدار مورد نیاز تامین و در بازار توزیع خواهد شد.

محمدی گفت: قیمت کالا‌های اساسی توزیع شده در بازار استان بر اساس قیمت مصوب تعیین شده‌است و در مراکز فروش به همان قیمت مشخص برای تامین نیاز مردم عرضه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ذخیره سازی مطلوب گندم و تامین آرد واحد‌های نانوایی استان برای تولید نان مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال، نیمه شعبان و تعطیلات نوروز گفت: با توجه به حضور زائران در شهر قم به مناسبت ایام نیمه شعبان و تعطیلات سال نو که موجب افزایش نیاز به کالا‌های اساسی می‌شود، اقدام‌های لازم برای تامین و تدارک اقلام مورد نیاز ایشان دیده شده‌است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار