شهرداری‌ها ویترین خدمات نظام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : شهرداری‌ ویترین خدمات نظام هستند این نهاد باید بسیار پویا و فعال باشد، شهرداری‌ها با دست یافتن به یک درآمد پایدار می‌توانند اقتصاد شهر و مردم را توسعه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- منوچهر فخری گفت : شهردار باید تحول‌گرا باشد و با توجه به نیاز‌های جدیدی که برای جامعه ایجاد می‌شود باید برنامه و تفکرات جدید ارائه دهد.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه قصور دیر انتخاب شدن شهردار متوجه شورای شهر نیست، چون شرایط احراز و انتخاب شهردار زمان بر است و در نهایت شورای شهر شهردار با تجربه‌ای انتخاب کرد و امیدوارم شاهد تاثیر گذاری وی در حوزه مدیریت شهری باشیم.

شهر هرسین که دارای مجتهدان بزرگ، منابع طبیعی غنی، رزمندگان بزرگ پیشگام و دلاور در دفاع مقدس، شهدای شاخص، مردمی متدین و همچنین صنایع دستی و گویش آن ثبت شده است نباید دیگر برای آن از کلمه محروم استفاده کرد.

با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هرسین، اتحاد، تلاش و همت مسئولان به یقین از وضعیت کم برخوردار بودن این شهرستان و اینکه جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است، عبور خواهیم کرد.

اعتبارات ویژه‌ای برای تغییرات در هرسین لازم است تا شاهد تغییرات اساسی در این شهرستان باشیم و اگر کنار هم قرار بگیریم و از تفرقه بپرهیزیم قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

هوشمندسازی حوزه ترافیکی، زیباسازی ورودی و خروجی شهر‌ها و منظر شهری یکی از اقدامات اساسی است که شهرداری باید در این حوزه تلاش مضاعفی داشته باشد.

در بحث بازسازی بافت‌های فرسوده اطلاعات را باید بروز کرد، بافت فرسوده تهدید نیست بلکه می‌تواند پتانسیل خوبی در راستای نوسازی و مقاوم سازی مسکن باشد.

در بحث مبلمان شهری کار‌های خوبی در هرسین انجام شده، ولی این شهر نیازمند اقدامات بیشتری است و خدمات و توسعه فضای سبز باید بگونه‌ای باشد که شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

باید با فراهم آوردن شرایط مناسب زمینه حضور هرسینی‌های متمولی که در شهر‌های دیگر ساکن هستند را برای حضور و سرمایه گذاری در هرسین استفاده کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.