آغاز ثبت‌نام مدرسه "برنامه نویسی" جهاددانشگاهی کرمانشاه

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام دوره‌های برنامه‌نویسی در مدرسه برنامه‌نویسی این سازمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- علی‌اکبر والی گفت: با اشاره به شروع ترم تحصیلی مدرسه برنامه‌نویسی از ابتدای سال آینده، از هم اکنون ثبت‌نام از متقاضیان آغاز شده است.

 سن بالای ۱۶ سال تنها شرط لازم برای ثبت‌نام در مدرسه برنامه نویسی است؛ علاوه بر این بهتر است افراد حداقل آشنایی با دوره‌های مقدماتی رایانه داشته باشند.

برای ثبت‌نام در این مدرسه نیاز به مدرک تحصیلی خاصی نیست و تمام افراد بالای ۱۶ سال با هر مدرک تحصیلی می‌توانند در این مدرسه ثبت‌نام کنند.

 متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سایت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی به آدرس http://ecjdk.ir مراجعه کنند.

 مدت تحصیل در این مدرسه حدود ۱۵ ماه است؛ افراد طی پنج ترم در این ۱۵ ماه می‌توانند به یک برنامه‌نویس تبدیل شوند.

 ثبت‌نام هر یک از این پنج دوره بصورت مجزا انجام می‌شود، چرا که افرادی که حدنصاب نمره را در دوره‌ای کسب نکنند باید مجددا تجدید دوره شوند.

 هزینه آموزش مجموع این پنج ترم هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است؛ هزینه هر دوره متفاوت است. بطور مثال افراد برای ثبت‌نام در ترم اول حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.

 فراگیری برنامه‌نویسی در این مدرسه تضمینی است، گفت: با توجه به اینکه افراد برای پشت سرگذاشتن ترم‌های مختلف باید نمره لازم را کسب کنند و در نهایت افرادی به پایان دوره می‌رسند که توانایی و مهارت لازم در برنامه‌نویسی را کسب کرده باشند.

 ترم پنجم و پایانی این مدرسه، اجرای پروژه‌های برنامه‌نویسی به صورت عملی و کارآموزی است، بنابراین در پایان دوره، افراد با تخصص و تجربه مناسبی از این مدرسه فارغ‌التحصیل می‌شوند.

افرادی که تمام دوره‌های مدرسه برنامه نویسی را با موفقیت پشت سر بگذارند، توان جذب در شرکت‌های برنامه‌نویسی را خواهند داشت.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار