رئیس جدید حوزه علمیه برادران استان سمنان معرفی شد

آئین معارفه رئیس جدید حوزه علمیه مردان استان سمنان با حضور رئیس حوزه‌های علمیه کشور، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - آئین معارفه رئیس جدید حوزه علمیه مردان استان سمنان با حضور رئیس حوزه‌های علمیه کشور، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان و دیگر چهره‌های علمی، حوزوی و دانشگاهی استان به میزبانی سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران سمنان برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی ریاست حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام ابراهیمی فر به عنوان رئیس جدید حوزه علمیه برادران معرفی شد و از خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان تقدیر و تشکر شد.

 نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جریان سازی در زمینه انقلابی‌گری و بیانیه گام دوم از جمله مهمترین رویکرد‌های فعالان فرهنگی و حوزوی است که باید به آن تاکید داشت.

استاندار سمنان گفت: سمنان، استانی حوزوی و دانشگاهی است که سطح دانش و سواد مردم به نسبت جمعیت به نسبت میانگین کشور، بالاتر است.

هاشمی می گوید: این استان دارای ظرفیت عظیم حوزوی و دانشمندان و فضلای بسیاری است که افتخارات فراوانی را برای جهان تشیع به ارمغان آورده است.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام رستمیان، حجت الاسلام ابراهیمی فر به عنوان رئیس جدید حوزه علمیه مردان استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.