مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه:

۲۰ درصد میوه بازار شب عید در بازرگام کرمانشاه عرضه می‌شود

مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه از عرضه ۲۰ درصد میوه بازار شب عید در بازرگام خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ایرج صفایی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام عید برای تأمین میوه مورد نیاز بازار شب عید مقرر شد که میزان ۵۰۰ تن پرتقال تامسون از استان گیلان و ۲۵۰ تن سیب درختی قرمز و زرد از استان آذربایجان خریداری شود.

بارگیری و ذخیره سیب شب عید آغاز و به سردخانه منتقل شده است و طی هفته آینده پرتقال مورد نظر نیز بارگیری می‌شود.

استان کرمانشاه جز پنج استان اولی است که خرید و بارگیری میوه شب عید را آغاز کرده که با توجه به تأکیدات استاندار کرمانشاه امر ذخیره و بارگیری میوه بین سه مباشر در استان کرمانشاه صورت می‌گیرد تا با ایجاد فضای رقابتی میوه با کیفیت بالا و قیمت مناسب بین مردم توزیع شود.

به منظور توزیع میوه‌های شب عید ۱۵۲ نقطه در استان کرمانشاه تعیین شد که از این تعداد ۷۳ نقطه در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها واقع شده است.

طبق بررسی و ظرفیت سنجی‌های انجام شده در استان کرمانشاه نزدیک به ۵۴ درصد از سهمیه میوه استان به شهرستان‌ها تعلق می‌گیرد.

 در صورتی که به دلیل شرایط نابسامان کرونا بازار میوه در شب عید با عدم استقبال مردم رو به رو شود از مسئولین ارگان‌های دولتی و نظامی تقاضا داریم که سهمیه میوه برای کارکنان خود در نظر گرفته و نیاز آن‌ها را از این طریق برطرف کند.

 اداره تعاون روستایی در نظر دارد که از میزان میوه‌های شب عید ۲۰ درصد از توزیع خود را به سامانه بازرگام اختصاص دهد.

 بر اساس پیگیری‌های انجام شده طی یک هفته گذشته سامانه بازرگام تعداد کالا‌های ارائه شده را افزایش و به هفت قلم کالای مورد نیاز و اساسی مردم افزایش داد.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.