تلاش شبانه‌روزی برای رفع موانع تولید

استاندار کرمانشاه گفت : اولویت اصلی مجموعه مدیریتی استان تلاش شبانه‌روزی برای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری است توسعه و تسهیل سرمایه‌گذاری با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی دولت در کرمانشاه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت : تسریع در فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم برای صدور مجوز‌های سرمایه گذاری به صورت کاملاً الکترونیکی در استان لازم است دستگاه‌های متولی در پنجره واحد سرمایه‌گذاری با حذف کاغذ بازی اداری در مسیر اجرای قانون باید در راستای تسهیل امور متقاضیان گام بردارند.

به گفته استاندار کرمانشاه، کرمانشاه خاستگاه و سرشار از ظرفیت‌های توسعه و سرمایه گذاری است؛ باید جذابیت‌های لازم را برای حضور مجدد سرمایه گذارانی که با بی مهری مواجه شده اند فراهم کنیم و این حمایت ویژه و کامل به گونه‌ای باشد که تسهیل‌گری در مسیر انجام فرآیند‌ها و به ویژه اخذ مجوز‌ها را به همراه داشته باشد و در کمترین زمان اقدامات لازم انجام شود.

فرآیند بررسی و نظارت بر چگونگی اخذ استعلام‌های سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی است در حوزه سرمایه گذاری زمان پاسخ دهی به استعلام‌ها بررسی می‌شود و با نظارت کامل مشخص خواهد شد که کدام دستگاه اجرایی در مسیر سرمایه گذاری مانع یا تأخیر ایجاد می‌کند.

برای کاهش نرخ بیکاری و حل مشکل جوانان از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد و طبعاً در فرآیند توسعه نیازمند مشارکت مردم هستیم و انتظار داریم همه برای پیشرفت کرمانشاه پای کار بیایند.

درمان درد رفع بیکاری استان کرمانشاه جذب سرمایه گذاری است و از همه صاحبان سرمایه برای فعالیت در این استان دعوت می‌کنیم.

در‌های اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری به روی همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز است، هر مانعی را که در مسیر سرمایه‌گذاری و اشتعال استان وجود داشته باشد، برخواهیم داشت.

ما بی‌محلی‌های صورت‌گرفته به سرمایه‌گذاران را جبران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که همه سرمایه‌گذاران کرمانشاهی از سراسر ایران در استان حضور پیدا کنند و در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.