آئین تکریم آیت الله سید محمد حسینی زنجانی برگزار شد

آئین تکریم حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی امروز با حضور اساتید و علمای استانی و کشوری برگزار شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - حجت الاسلام‌والمسلمین رضوانی زاده از اساتید حوزه علمیه تهران در این مراسم گفت: علمای دین همیشه تکیه گاه، پشتیبان و هدایتگر مردم و افکار عمومی بوده اند. 

او می گوید: آیت الله سید محمد حسینی زنجانی در وادی علم ثابت قدم هستند برجستگی علمی؛ اخلاقی وحمایت از رهبری نمونه بارز شخصیت این عالم وارسته است.

رضوانی زاده گفت: اگر مقام علما و دانشمندان در جامعه ارج نهاده شود جوانان برای حرکت در مسیر علم و فضیلت انگیزه پیدا می‌کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان قدرشناسی و الگوسازی را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: تکریم از آیت الله حسینی تکریم از تمام فضایل علمی و اخلاق و معنویت است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری مدیر حوزه علمیه زنجان هم ترسیم برنامه ۵ ساله برای حوزه‌های علیمه زنجان و حمایت، راهنمایی و نصیحت نقد کنشگران جامعه و گفتمان سازی را از دیگر خدمات آیت الله حسینی زنجانی برشمرد.

شاهرضایی مدیر کل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان کشور نیز قدرشناسی، الگو سازی وتجمیع تجربه‌ها را از اهداف برگزاری مراسم تکریم نخبگان علمی کشور عنوان کرد وگفت: مستندسازی زندگی بزرگان در قالب کتاب‌های ساده و روان و همچنین تهیه فیلم و مستند برای شناساندن بزرگان علمی و‌نخبه کشور ضروری است.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.