پیام تسلیت آیت‌الله حسینی‌زنجانی در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی

آیت‌الله حسینی‌زنجانی از مراجع تقلید با صدور پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله حسینی‌زنجانی در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در پیام تسلیت آیت‌الله حسینی‌زنجانی از مراجع تقلید در پی شهادت سپهبد سلیمانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم إنا نشکو الیک فقد نبیّنا و غیبة ولیّنا و شدّة الزمان علینا و وقوع الفتن بنا و تظاهر الأعداء علینا و کثرة عدوّنا و قلّة عددنا اللهم فافرج ذلک بفتح منک تعجّله و نصر منک تعزّه و امام عدل تظهره اله الحق ربّ العالمین.

شهادت پرافتخار سردار رشید و پرفتوح اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقدس ولیّ زمان حضرت حجة بن الحسن المهدی عجل‌اللهم فرجه و أرنا فلجه، رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا، ملت مؤمن ایران، خانواده ایشان و تمام آزادمردان جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

این شهید بزرگوار که عمر بابرکت خویش را در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های والای خویش مصروف داشت، عاقبت به ندای حق لبیک گفت و با عروج ملکوتی خود، موج شهادت و حق‌طلبی را در ریشه‌های درخت تناور اسلام جاری ساخت.

خداوند رحیم آن شهید بزرگوار را با اولیای راستینش محشور فرماید و رحمت و مغفرت واسعه خود را مشمول حال ایشان قرار دهد. بمنّه و کرمه
 
انتهای پیام/م
 
منبع خبرگزاری مهر
برچسب ها: سپاه قدس ، مرجع تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.