سراب نیلوفر کرمانشاه واگذار می شود

فرماندار کرمانشاه گفت: شرایط نامناسب این روز‌های مجموعه گردشگری سراب نیلوفر کرمانشاه باعث شده تا رایزنی‌هایی با دادگستری استان برای واگذاری دوباره این مجموعه به شرکت توسعه گردشگری انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فضل الله رنجبر گفت : سراب نیلوفر به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه است وجود این دریاچه زیبا هرساله و بویژه در ایام نوروز پذیرای گردشگران زیادی است، اما متاسفانه در شرایط نابسامانی به سر می‌برد.

به گفته فرماندار کرمانشاه تا حدود دو سال پیش مسئولیت این مجموعه با شرکت توسعه گردشگری بود و امکان اینکه بتوانیم کمک دولتی به آن تزریق کنیم وجود داشت، اما باتوجه به شرایطِ این مجموعه که وقف دادگستری است، اکنون توسط این نهاد به بخش خصوصی واگذار شده و نمی‌توانیم به آن کمکی داشته باشیم.

رنجبر می گوید: مجموعه سراب نیلوفر در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد، در این راستا جلساتی را برگزار کرده ایم و مقرر شده دادگستری دوباره آن را به شرکت توسعه گردشگری واگذار کند، اما هنوز این مسئله اجرایی نشده است.

تاق بستان و پارک کوهستان به عنوان نقاط ویژه گردشگری کرمانشاه است این دو مجموعه هم با توجه به جایگاهی که در گردشگری کرمانشاه دارند، باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.