رونمایی از اعلان جشنواره سالانه سرو نگار در کرمان

علیزاده گفت: به منظور معرفی مشاهیر فرهنگی، هنری، مذهبی و آثار معماری، تاریخی، فرهنگی و هنری کرمان از اعلان جشنواره سالانه سرو نگار رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره سالانه سرو نگار، هر ساله در هفته گرافیک برگزار می‌شود و قرار است از این ظرفیت برای معرفی مفاخر و مشاهیر فرهنگی، هنری، دینی و غیره استفاده شود.

او می گوید: واقعا جای این رویداد در کرمان خالی بود و  امیدواریم با همت و پشتکار دبیر جشنواره و سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان کرمان و استمرار این رویداد در سال‌های آینده، شاهد تأثیرگذاری آن باشیم. 

به گفته محمدرضا علیزاده علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.sarvenegar.com مراجعه کنند.

 او می گوید: در سال‌های اخیر، تمام رویداد‌های فرهنگی و هنری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شد و وقت و انرژی زیادی می‌برد. به همین دلیل به تدریج به سمتی رفتیم که برگزاری برخی رویداد‌ها را به بخش خصوصی بسپاریم.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان رویداد‌های فرهنگی و هنری سه دسته هستند که برخی رویداد‌ها، مانند: جشنواره تئاتر استان و جشنواره موسیقی نواحی بیشتر بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ البته همین جشنواره‌ها نیز کم کم به سمت بخش خصوصی رفته.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.