بررسی نشت هوا در صنایع مختلف توسط دستگاه داخلی

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: محققان شرکت ما موفق به ساخت دستگاه بررسی نشت هوا در صنایع کشور شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - احترام گفت: دستگاه تست نشتی هوا و گاز این شرکت دانش بنیان در اکثر صنایعی که قصد بررسی نشتی یک قطعه (محفظه) و همچنین نشتی قطعه بعد از سر هم کردن قطعات (اسمبل کردن) را دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه تست نشتی هوا و گاز، برای انواع قطعات کارکرد دارد. این دستگاه، دارای قابلیت ورودی جهت بارکدخوان، enable و disable کردن بارکدخوان و برنامه ریزی برای چندین قطعه (تا سقف ۱۰ عدد یا بیشتر) را دارد.

صنایع قطعه‌سازی خودرو به علت ارتقای کیفیت محصولات به این محصول نیاز دارند.

صنایع غذایی و دارویی و نفت و گاز نیز از این محصول استفاده می‌کنند.

ژاپن، فرانسه، آمریکا، ایتالیا و آلمان این دستگاه را می سازند که ایران به جمع پیوسته است.

نمونه ایرانی از نظر دقت، تکرار پذیری و کیفیت قابل رقابت با نمونه‌های خارجی Ateq ،Fortest و آماده سفارش گیری برای دستگاه‌های تست نشتی خطوط تولید است. قیمت این دستگاه نصف قیمت نمونه‌های مشابه خارجی است و خدمات پس از فروش و گارانتی یک تا پنج ساله دارد.

این دستگاه تست نشتی هوا هم اکنون در تعداد زیادی از کارخانه ها در حال استفاده است. با توجه به ملزم کردن به استفاده از تست نشتی برای تمامی تولید کننده ها و قطعه سازان، این شرکت دانش بنیان تصمیم به ساخت این محصول با توجه به نیاز مشتری گرفت.

با توجه به قیمت مناسب و کیفیت دستگاه، ظرفیت صادرات آن وجود دارد و اقدامات اولیه انجام شده است. افزایش کیفیت محصولات تولیدی از دیگر کارایی این محصول است.

او گفت: تا به حال ۲۰ عدد از این محصول با قیمت متوسط ۱۰۰ میلیون تومان تولید شده که عملا جلوی خروج ارز معادل ۱۵۰ هزار یورو را گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار