صدور دانش تولید رنگ‌های آنتی‌باکتریال نانویی به چین

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما موفق شده است دانش تولید رنگ‌های آنتی‌باکتریال نانویی را به چین صادر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - مهدی رحمانی گفت: کسب و کار‌های دانش بنیان گاهی تحقیقی از مهارت‌های سنتی با فنون مدرن صنعتی هستند. شرکت ما یکی از به‌روزترین تولید کننده رنگ‌های آنتی‌باکتریال نانویی و پودری جهان است که در آن فناوران ایرانی با تکیه بر روزآمدترین یافته‌های علم شیمی و فناوری نانو، شیوه جدیدی از تولید رنگ را ابداع کرده اند و در حوزه رنگ پوشش نانو فناوری فعالیت می‌کنند.

این شرکت ۱۲ اختراع ثبت شده در داخل کشور، ۳ اختراع در سوئیس و ۲ اختراع در کانادا دارد و حتی دانش فنی خود را به کشور چین نیز صادر کرده است.

در این شرکت هیچ گونه حلال آلی و آلاینده محیط زیست استفاده نمی‌شود. رنگ‌های معمولی، معمولا مقابل ضربه دچار خمش می‌شوند و مقاومت بسیار پایینی دارند؛ اما به دلیل این که الکتریسیته درون رنگ‌های آنتی‌باکتریال نانویی و پودری الکترو استاتیک جریان دارد؛ باعث افزایش مقاومت و طول عمر آن‌ها می‌شود. این رنگ‌ها قابلیت پوشش نهایی تمام تجهیزات فلزی را دارند؛ مانند بدنه یخچال، بدنه لباس شویی، شوفاژ و پکیج.

او گفت: با تولید این رنگ‌های آنتی‌باکتریال نانویی و پودری، خواص فیزیکی و شیمیایی آن ها را افزایش داده ایم. در رنگ‌های معمولی از تینر استفاده می شد، اما در رنگ‌های آنتی‌باکتریال نانویی و پودری هیچ ماده شیمیایی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار