عضو تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد

معنی یافتن جمهوریت نظام اسلامی با مشارکت حداکثری مردم

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوریت نظام مقدس اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری مردم معنی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  زنجان - مظفر در جمع راهپیمایان زنجانی بابیان اینکه مردم با تحمل تمام مشکلات پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: این موضوع دشمن را عصبانی کرده است.

او با بیان اینکه جمهوریت نظام مقدس اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری مردم معنی پیدا می‌کند، گفت: هر موقع مردم در صحنه حاضر شده اند نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تنها نظام مردمی که در برابر آمریکا ایستاده و مقاومت می‌کند، گفت: این انقلاب در حالی ۴۳ سال عمر با برکت خود را سپری می‌کند که همواره مورد تهاجم دشمن و بدخواهان بود، اما توانست با همه فتنه گری، دشمنی ها، تحریم، جنگ و توطئه به حیات سیاسی خود با اقتدار و با عظمت ادامه دهد.

مظفر با یادآوری اینکه مردم همچنان پس از ۴۳ سال پای انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی قله‌های پیشرفت را فتح خواهند کرد.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در قطعنامه‌ای با گرامی داشت چهل و چهارمین طلیعه انقلاب، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام، رهبری وشهیدان بر حفظ وحدت وهمدلی در همه‌ی شرایط و تلاش برای حل مشکلات مردم تاکید کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.