استاندار سمنان:

دامغان در حوزه گردشگری به تقویت زیرساخت‌ها نیازمند است

هاشمی گفت: شهرستان دامغان از آثار تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی برخوردار است که برای تقویت و جذب گردشگر، به تقویت زیرساخت‌ها در این بخش نیاز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - استاندار سمنان گفت: تصمیم داریم در صورت فراهم بودن شرایط، بازارچه ایام نوروز را در کاروانسرای مرکز شهر دامغان به همت فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برپا کنیم تا مردم و مسافران بتوانند از این فضا استفاده کنند.

هاشمی گفت: به همت خیران دامغانی، احداث ساختمان سالمندان چند سال به تعویق افتاده بود که با پیگیری مدیران شهرستانی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و استانداری، مجددا ساخت آن آغاز شد و برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد که مقرر شد تا به منظور اتمام ساختمان سالمندان، جلسه مشترک بین خیران، مدیرکل اوقاف و امور خیریه تشکیل و تعیین تکلیف لازم انجام شود.

استاندار سمنان گفت: یکی از مطالبات مردم در پی ۶ سفر بنده به دامغان، مطالبه در زمینه بهداشت و درمان و ساخت بیمارستان دوم بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز ماده ۲۳ بیمارستان دامغان اخذ شده و در ردیف بودجه ۱۴۰۱ منظور خواهد شد و امیدواریم دغدغه مردم و گروه مطالبه‌گران هوشمندانه تحقق پیدا کند تا نگرانی مردم برطرف شود.

آغاز عملیات اجرایی ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه مسکن مهر، افتتاح آزمایشگاه کنترل کیفی آب و فاضلاب، افتتاح واحد تولیدی پوشاک، افتتاح صنایع ریختگری آرین گداز جم، افتتاح آب تصفیه آب ناب و بازدید از چندین بنای تاریخی از برنامه‌های سفر سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به شهرستان دامغا ن است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.