مقاوم سازی ۶۲ درصد واحدهای مسکونی روستایی در بیجار

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیجار گفت: از ابتدای طرح مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی تا کنون، بیش ۶۲ درصد این واحد‌ها مقاوم سازی شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - جمال الدین مرادپور گفت: از ابتدای سال ۷۱۵ تقاضای تسهیلات مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی و تعداد ۵۰۹ تقاضا موفق به عقد قرارداد شده است که از این تعداد ۲۵۷ قرارداد هم شروع به کار کرده است.

 رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیجار  با اشاره به اینکه امسال ۶۴۶ فقره سند مالکیت در شهر یاسوکند و روستا‌های منطقه صادر شده است گفت: تا امروز حدود هفت هزار و ۶۳۵ فقره سند تک برگ در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در شهرستان بیجار صادر و تحویل مالکین شده است.

او می گوید: امسال هم در مجموع در ۱۴ روستای شهرستان عملیات عمرانی اجرا شده است که شامل آسفالت معابر ۶ روستا، جدول گذاری و سنگ فرش ۶ روستا و احداث و تکمیل ۲ دهنه پل است.

مرادپور با بیان اینکه طرح هادی نیز در ۴۵ روستا اجرا شده است گفت: در ۱۹ روستا هم پل و دیوار ساحلی تکمیل و نصب شده است و در چهار روستا نیز در دست اقدام است.

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیجار گفت: امسال جهت اجرای ۱۴ طرح هادی روستایی در بیجار، ۸۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.