ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره استفاده روسیه از سامانه جنگ الکترونیک

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند نیرو‌های روسی برای مقابله با حملات این رژیم به سوریه از سامانه جنگ الکترونیک استفاده کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نیرو‌های روس مستقر در سوریه در حمله بامداد امروز (چهارشنه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق از سامانه جنگی الکترونیک علیه موشک‌های صهیونیست‌ها استفاده کردند.

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی «کان» می گوید نیرو‌های روسی مستقر در سوریه در جریان حمله اخیر سامانه‌های جنگ الکترونیک را فعال کرده‌اند. این شبکه مدعی شد که فعال‌سازی سامانه‌های جنگ الکترونیک پیشرفته ارتش روسیه که در پایگاه «حمیمیم» در استان لاذقیه در جریان حمله اخیر صهیونیست مستقر شده‌اند، باعث اختلال در عملکرد سیستم موقعیت‌یابی جهانی «GPS» در منطقه شده است.

این شبکه صهیونیستی با بیان اینکه پوشش این سامانه‌های دفاعی «پیشرفته و قدرتمند» روسیه تا شرق مدیترانه امتداد دارد، اعلام کرد که فعال‌سازی آن‌ها مانع از فرود هواپیما در فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی می‌شود.

طبق ادعای کان رژیم صهیونیستی به طرف روسی پیام داده است که فعال کردن این سامانه‌ها آسیب زننده است، اما مسکو تاکید دارد که این اقدامات با هدف حفاظت از ارتش سوریه انجام می‌شود.

بامداد امروز رژیم صهیونیستی با چند فروند موشک به سوریه حمله کردند. در همین راستا پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرده و صدای آژیر خطر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نیز به گوش رسید.

الکساندر یفیموف، سفیر روسیه در دمشق نیز در واکنش به این حمله اعلام کرد این کشور حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم می‌کند و خواهان توقف آن است. مسکو بار‌ها و به طور مداوم و در سطوح مختلف این موضوع را به مقامات صهیونیستی اعلام کرده است.

پدافند هوایی ارتش سوریه در ماه‌های اخیر بار‌ها حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است. دولت سوریه همچنین بار‌ها در بیانیه‌ها و نامه‌هایی که برای سازمان ملل متحد نوشته حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این کشور را محکوم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار