پیام‌های دریافتی ۱۹ بهمن ماه؛

درخواست همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رعایت نشدن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در موزه‌های شیراز

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۹ بهمن ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


سلام درباره تاخیر در تحویل خودرو‌های ایران خودرو و سایپا گزارش تهیه کنید. ثبت نام ماشین انجام شده و پول هم کامل هم واریز کردم بعد از یک سال و بیست روز خبری از ماشین نیست، ولی دو ماهی یک بار ثبت نام می‌زنند.


با سلام، درباره ارتقای مدرک تحصیلی قشر کارکنان نظامی بازنشسته لشکری که برخی از کارکنان بازنشسته درحین خدمت تحصیل و مدرک کارشناسی دریافت کرده، ولی به جهت مدرک تحصیلی امتیاز و رتبه بندی نشده است، رسیدگی ومساعدت شود. باتشکر


با سلام، وتشکر درسال قبل درمورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین را باتوجه به تورم پیگیری کنید.


باسلام و احترام. چرا به رغم اعلام و ابلاغ استانداری و ستاد کرونا مبنی بر رعایت فواصل اجتماعی و تهدید سویه جدید کرونا و خطرات آن برای کودکان، موزه‌های وابسته به میراث فرهنگی باز و در دو شیفت صبح و‌عصر فعال و باز هستند و متاسفانه با بلیت فروشی و ازدحام و تماس جمعیت بازدید کننده در اماکن تاریخی و موزه‌های شیراز بدون هیچ محدودیتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام وتشکر ازشما درخصوص رسیدگی وپی گیری مشکلات مخاطبان .
آخرین اخبار