پیام‌های دریافتی ۱۵ بهمن ماه؛

گلایه از کمبود دارو برای بیماران اوتیسم و مشکلات ثبت نام متقاضیان کنکور

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۵ بهمن ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام خسته نباشید خواهش می کنم بابت وام ودیعه مسکن به بانک رفاه کارگران شعبه ملاثانی مراجعه کردیم اما سایت بسته است و حالا ما بلاتکلیف هستیم.


سلام ما اهالی کوچه وصال هستیم با توجه به آلودگی و گرفتگی وپرشدن جدول آب و فاضلاب ونخاله است و محل تجمع موش و سوسک ومارمولک وآلودگی خاک و شیوع بیماری وانگل و ویروس ومیکروب شده است. عاجزانه خواهشمندیم جهت نصب دریچه روی جوب آب و رفع گرفتگی وتمیز کردن و بیرون آوردن خاک ونخاله وآشغال در جدول آب تقاضای رسیدگی و همکاری داریم. با کمال احترام و تشکر از شورای شهر و شهرداری محترم عالیشهر


سلام. کارت سوخت المثنی بیش از ۲ ماهه که صادر نشده. لطفا پیگیری کنید.


سلام کارمند دولت هستم و ۳ فرزند دارم. سال گذشته در قرعه کشی دنا برنده شدم و در مهر ماه امسال هم تکمیل وجه کردیم. الان نزدیک ۴ ماهه ماشین را به ما تحویل ندادند و هیچ کس هم لطفا پیگیر باشید.. پاسخگو نیست.


سلام ببخشید درمورد جا مانده‌های یارانه اطلاع رسانی کنید. جا مانده‌های سال۹۳ چه زمانی برای ثبت نام اعلام می‌شود؟ پیگیری کنید.


سلام من دانش آموز دبیرستان شهر تخت در شهرستان بندرعباس هستم. من برای اینکه صبح به مدرسه برم باید تقریبا ۵ یا ۱۰ دقیقه راه بروم. این راه از کنار زمین چمن نیمه کاره است و در زمین پر از سگ‌های ولگرد است و جلوی راه ما را بستند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


چرا قرص ریتالین در داروخانه‌ها برای بیماران اوتیسم نیست، ولی در بازار آزاد با ۴ میلیون پیدا می‌شود؟ پیگیری کنید.


باسلام تعدادی از داوطلبان کنکور برای ثبت نام با مشکل روبرو شدند و ثبت نام وفامیلیشان را باحروف نامفهوم پر کرده واین داوطلبان قادر به تصحیح آن نیستند و نمی‌توانند ثبت نامشان را کامل کنند عاجزانه خواهشمندم پیگیری کنید، چون فرصت کم است.


خواهش می‌کنم پیگیر کارت خودرو‌ها بعد از انجام تعویض پلاک باشید. ممنونم

 

اگر مایل هستید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار