آغاز احداث ۲ پروژه ورزشی در دهکده المپیک کرمانشاه

عملیات اجرایی احداث دو پروژه ورزشی توسط بخش خصوصی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در دهکده المپیک کرمانشاه آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم گفت: بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های ورزشی در دهکده المپیک، وارد شده است. در این راستا اجرای پروژه پیست مانژ سوارکاری کرمانشاه با مشارکت بخش خصوصی و اداره ورزش و جوانان در این دهکده آغاز شد.

صابر رحیمی گفت: آورده سرمایه گذار برای اجرای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال است. این پروژه در مساحت ۱۸ هزار متر مربع اجرا خواهد شد.  با اجرای این پروژه انتظار ۲۰ ساله سوارکاران کرمانشاهی به پایان خواهد رسید و صاحب پیست سوارکاری می‌شوند. طبق وعده پیمانکار این پروژه ظرف شش ماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 

سایت تنیس دهکده المپیک پروژه دیگری است که امروز عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی آغاز شد. این پروژه با مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با آورده ۳۲ میلیارد ریالی سرمایه گذار آغاز شده است. این سایت تنیس خاکی دارای هشت کورت خواهد بود، از این تعداد شش کورت برای آقایان و دو کورت هم برای بانوان پیش‌بینی بینی شده است. طبق وعده سرمایه گذار این پروژه تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید از خانه ورزش و آکادمی پزشکی ورزشی دیگر برنامه‌های پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به کرمانشاه است.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار