برپایی جشن‌های انقلاب در گیلان با محوریت مردم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: جشن‌های انقلاب اسلامی در این استان با محوریت مردم برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - حجت الاسلام سعید مهدوی گفت: تبلیغات اسلامی در برنامه‌های دهه فجر نقش هدایتگری را بر عهده دارد و تمامی مراسم و جشن‌های انقلاب اسلامی با محوریت و نقش محوری مردم برگزار می‌شود.

به گفته او کمیته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری و تبلیغی در سطح شهر‌های این استان دائر شده است و هر کدام از مسئولان این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را متناسب با وظایف خود اجرا می‌کنند.

غبارروبی قبور مطهر شهدا، تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب، برپایی ایستگاه‌های انقلاب، اجرای سرود انقلابی در شهرستان‌های مختلف، برگزاری جلسات پرسمانی و تریبون‌های آزاداندیشی در مراکز فرهنگی و علمی، جشنواره‌های محله‌محور فرهنگی ورزشی از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان در دهه فجر امسال است.

افتتاح خانه قرآنی سردار شهید محمدعلی حق بین در لنگرود، اجرای پویش ملی "پرچم افتخار" و توزیع ۱۰۰۰ پرچم جمهوری اسلامی برای نصب بر سر در منازل و مغازه‌ها، برگزاری پویش سرود افتخار در دهه فجر، برپایی مراسم محفل انس با قرآن در محضر شهدا با حضور قاریان ملی و استانی در گلزار شهدای رشت از دیگر برنامه‌های این اداره کل در گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین گفت: برنامه دورهمی خاطرات انقلاب و برنامه دورهمی تکریم خانواده با محوریت این اداره کل به صورت زنده از شبکه‌های استانی و ملی پخش می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.