پیشرفت انقلاب اسلامی با پشتوانه حمایت‌های مردمی

استاندار گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه حمایت‌های مردمی، بهره گیری از منویات امام راحل و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، به‌سوی قله‌های پیشرفت گام برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - اسدالله عباسی، استاندار گیلان عصر امروز (سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید با همت همه دستگاه‌های دست اندرکار، عملیات اجرایی و راه اندازی موزه دفاع مقدس در این استان که نقش بسزایی در این زمینه دارد، سرعت بگیرد.

به گفته او، در برابر عظمت مقام والای شهیدان عزیز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، حق مطلب باید به درستی و شایستگی ادا شود.

جمهوری اسلامی بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) و مردم سالاری دینی در ایران اسلامی، مردم را همیشه پایدار و مقاوم نگه داشته است.

حضرت امام خمینی (ره) از سلاله پاک رسول خدا، با همان نورانیت و صلابت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص)، مایه عزت و برکت ایران اسلامی در همه زمان‌ها شده است.

طی چهار دهه‌ای که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، دشمنان قسم خورده به طرق مختلف قصد ضربه زدن به آرمان‌های نظام اسلامی را داشته اند، ولی به لطف و مدد الهی، با پایداری، بصیرت و ولایتمداری مردم انقلابی تحت منویات مقام معظم رهبری هیچ گاه دشمنان به مقاصد شوم خود دست نیافته اند.

در این آئین با حضور عباسی، استاندار گیلان، سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و دیگر مسئولان، با تقدیر از زحمات حسین مصطفی پور، حسن حبیبی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان معارفه شد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.