مدارس را تعطیل کنید

رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه در نامه‌ای به استاندار، خواستار تعطیلی مدارس و بازگشت آموزش‌ها به شیوه غیرحضوری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمدباقر حیدری گفت: با توجه به سیر صعودی ابتلا به کرونای امیکرون در سطح کشور، شاهدیم طی مدت کوتاهی بسیاری شهرها به وضعیت قرمز درآمده اند، لذا برای پیشگیری از ابتلای افراد بیشتری در استان به این بیماری ضروری است که مدارس تعطیل و دوباره آموزش های غیرحضوری برقرار شود که در این راستا نامه‌ای به استاندار نوشته و خواستار تصمیم گیری در این خصوص شده ام.

همچنین درخواست کرده‌ام اداراتی که کار آنها حیاتی نیست و امکان شیفت‌بندی و یا دورکاری پرسنل آن‌ها وجود دارد، به این شیوه ارائه خدمات به مردم داشته باشند.  اگر رعایت و پیشگیری نکنیم، وضعیت ما هم همچون بسیاری شهرهای دیگر قرمز خواهد شد، لذا ضروری است اکنون درخصوص برخی مسائل تصمیم گیری شود.

به گفته حیدری، سرعت انتقال امیکرون بسیار بیشتر از سویه‌های قبلی کروناست، با توجه به این موضوع، ضروری است هر چه سریع‌تر در خصوص تعطیلی مدارس و دورکاری کارکنان ادارات تصمیم‌گیری شود.

سیستم بهداشت و درمان به دلیل دو سال درگیری با کرونا خسته است، همچنین این خطر وجود دارد که به دلیل قابلیت انتقال بالای امیکرون، ظرفیت مراکز بیمارستانی ما جوابگوی مراجعین نباشد.

 متاسفانه استفاده از ماسک در جامعه تا حد زیادی پایین آمده؛ از مردم درخواست دارم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را حتما جدی بگیرند و از حضور در اماکن شلوغ بپرهیزند. تزریق واکسن تا حد زیادی از ابتلا به موارد شدید کرونا پیشگیری می کند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار