دهه فجر ۴۳۳ پروژه در کرمانشاه افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی خود دستاورد‌های زیادی داشته،باید به‌گونه‌ای از انقلاب روایتگری کنیم که جوانان امروز که سال‌های قبل از انقلاب را درک نکرده اند، حس کنند خودشان در آن زمان حضور داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری‌مقدم امروز (۱۲ بهمن) در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر در حسینیه شهدای شهر کرمانشاه گفت: برای بیان دستاورد‌های نظام باید ساعت‌ها وقت بگذاریم، انقلاب اسلامی نه فقط برای مردم ایران اسلامی عزت و افتخار آورد، بلکه امروز همه مستضعفان دنیا به آن امید دارند.

در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب در استعمار آمریکا بودیم، آن زمان نیرو‌های مسلح ما اجازه نداشتند تجهیزات نظامی خود را تعمیر کنند و باید منتظر مستشاران آمریکایی می‌ماندند، در حالی‌که امروز در حوزه سیاسی ما در یک طرف میز و آمریکا در طرف دیگر میز مذاکره نشسته که این اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

اقتدار ایران اسلامی تا جایی است که کسی جرات عرض اندام در برابر ایران اسلامی را دنیا ندارد، امروز رهبر معظم انقلاب با اقتدار با دشمنان حرف می‌زند و به آن‌ها هشدار می‌دهد که اگر دست از پا خطا کنند، حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

 امروز به برکت خون شهدا، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج قدرتمند بوده و دشمنان نمی‌خواستند و نمی‌خواهند این اقتدار را ببینند. امروز جوانان ما در حوزه‌هایی ورود کرده اند که دشمنان انتظار آن را نداشتند و از این پیشرفت‌ها مات و مبهوت مانده اند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.