نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه‌ای هیر رونمایی شد

با حضور استاندار اردبیل نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه‌ای شهرستان هیر در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: غرفه استان اردبیل به لحاظ معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و شناساندن هنردست هنرمندان صنایع‌دستی استان موفق‌تر و متفاوت‌تر از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است.

استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از غرفه اختصاصی استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه‌ای شهرستان هیر رونمایی کرد و گفت: غرفه استان اردبیل را به لحاظ معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و شناساندن هنردست هنرمندان صنایع‌دستی استان موفق‌تر و متفاوت‌تر از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه دیدم.

عاملی گفت: محبوبیت جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل نه تنها در کشورمان بلکه تا فراتر از مرز ایران نیز دارد طی می‌کند که زنجیره صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین صنایع خدماتی و درآمدزا که رقابت تنگاتنگی در مقایسه با سایر صنایع و خدمات در جهان دارد باید با حمایت و دست به دست هم دادن در استان شکل گیرد.

او می‌گوید: باید ظرفیت‌های فراوان گردشگری استان را تبدیل به فرصت‌های اقتصادی و فرهنگی بکنیم که تلاش و همت جدی همه ارگان‌های مرتبط را می‌طلبد که در این راستا اقدامات اساسی آغاز شده تا گردشگری استان اردبیل در آن جایگاه شایسته و بایسته خود قرار گیرد.

استاندار اردبیل رویداد اردبیل پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳ را فرصت بسیار ارزشمندی برای رفع پاشنه آشیل گردشگری استان دانست و گفت: با وجود اینکه اردبیل در حوزه گردشگری شناخته شده، اما در ارائه سرویس و خدمات به گردشگران داخلی و خارجی هنوز به رتبه پنج ستاره نرسیده است که رویداد ۲۰۲۳ این فرصت را برای ایجاد امکانات و بستر مناسب برای گردشگران در استان فراهم خواهد کرد.

محمدامیدوار، مدیرعامل مجموعه هیرلند نیز در مراسم رونمایی از دوچرخه هوایی پل معلق شیشه‌ای هیر گفت: خط دوچرخه‌سواری هوایی به طول ۱۲۰ متر در ۱۰ خط سواری به ارتفاع ۱۷ متر از سطح زمین برای سنین ۹ تا ۹۹ سال به صورت تک نفره و دو نفره با تحمل وزن ۳۰ کیلوگرم تا ۲۷۰ کیلوگرم به مدت پنج تا ده دقیقه طراحی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.