کتاب گردشگری فرهنگی اورامانات چاپ و روانه بازار نشر شد

کتاب «گردشگری فرهنگی اورامانات» اثر «فریبا ملکی» و «گونا مهردانش» توسط انتشارات زانکو بوکان و در تیراژ یک هزار جلد چاپ و روانه بازار نشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فریبا ملکی از مولفان این کتاب گفت: این کتاب حاصل سعی و تلاش، پژوهش و تحقیق سه ساله اینجانب و خانم مهردانش است؛ از ضرورت‌های تالیف این کتاب همانطور که از عنوان آن پیداست اهمیت به بُعد فرهنگی گردشگری، شناساندن منطقه بکر و تاریخی اورامانات با مردمانی اصیل و فرهنگی کهن به قدمت تاریخ حیات بشر است.

به گفته ملکی، مولفان بر آن بوده‌اند که تحقیق و پژوهش خود را از دیگر آثار فرهنگی و تاریخی مکتوب این دیار غافل نشوند و با گرته‌برداری از این آثار و اسناد کتابخانه‌ای و پژوهشی موضوع مدنظر خود را به بهترین نحو ممکن ثبت و ضبط نماییم. امیدواریم خوانندگان، اندیشمندان و پژوهشگران این دیار کهن در جهت معرفی هرچه بیشتر قدمت، اصالت و دیرینگی فرهنگ خاص این پهنه سرزمینی همت گمارند.

کتاب «گردشگری فرهنگی اورامانات» در ۱۲۵ صفحه و به قیمت ۴۵ هزار تومان در بازار نشر در دسترس است. «فریبا ملکی» کارشناس گردشگری کشوری و مدیرعامل شرکت گردشگری میراث داران میلکان کرمانشاه و «گونا مهردانش» کارشناس فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است.

انتهای پیام/ ط.پ

برچسب ها: کتاب ، گردشگری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.