افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۵۰ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی و اقتصادی

فرماندار هرسین گفت : در دهه فجر امسال بیش از ۵۰ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان هرسین افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- عبادالله کنجوریان گفت : پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کسب شده توسط نظام و انقلاب باید بصورت گسترده و عمیق برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح شود.

به گفته فرماندار هرسین دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و ترسیم کامل خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مطمئناً تبیین موفقیت‌ها و دستاورد‌های بزرگ نظام و انقلاب باعث تحقیر دشمنان خواهد شد.

از مدیران ادارات درخواست می شود خدمات صورت گرفته در حوزه کاری خود را بصورت گسترده به مردم اطلاع رسانی نمایند.

اجرای بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که دهه مبارک فجر در شهرستان هرسین اجرا خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۴۴ طرح با اعتبار بالغ بر ١٠٣ میلیارد تومان

فرماندار سنقروکلیایی گفت: مدیران شهرستان مشارکت حداکثری مردم را در برنامه‌ها اولویت قرار دهند، تدوین برنامه‌ها مردم محور باشد.

مرتضوی گفت: امسال در ایام الله دهه مبارک فجر ۴۴ طرح با اعتبار بالغ بر ١٠٣ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

 ٣۵ طرح با اعتبار بالغ بر ۵٨ میلیارد تومان افتتاح و همچنین ٩ طرح با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

پروژه‌های عمران شهری، روستایی، مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، احداث خانه عالم، کمیته امداد، آب و فاضلاب، برق و گردشگری از اهم طرح‌هایی هستند که در این ایام افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

افتتاح ۶۷ طرح عمرانی، خدماتی

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت : ۶۷ طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، گردشگری، صنعتی، کشاورزی و آموزشی در این شهرستان در ایام باشکوه دهه فجر انقلاب افتتاح می شود برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حشمت رضایی گفت: این طرح‌ها در زمینه گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان، خدمات عمران شهری و روستایی، کشاورزی، آموزشی، راه و صنعتی و گردشگری است و علاوه براین، ده‌ها برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی نیز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

نواختن زنگ انقلاب در مدارس، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، رژه ناوگان حمل و نقل شهری از مهمترین این طرح‌هاست، ده‌ها برنامه ورزشی رشته‌های مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر، ۱۵ کارگروه اجرایی در شهرستان پیش‌بینی شده است، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان انقلاب، محافل انس با قرآن، برگزاری یادواره شهدا در هر یک از دهستان‌ها، شهدای فرهنگی و دانش آموز، شهدای اصناف و کارمند و شهدای زن از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه مبارک فجر است.

افتتاح و بهره برداری از ۲۲ طرح عمرانی، خدماتی

فرماندار روانسر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۲۲ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سعدی مصطفی‌زاده گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۵۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال هزینه شده و زمینه اشتغال ۳۳ نفر را فراهم کرده است.

هفت طرح سیستم‌های آبیاری نوین تحت فشار در سطح ۸۴ هکتار با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۶۴۷ میلون ریال، بهره برداری از طرح پرورش بز ۱۰۰ راسی سانن در روستای تپه رش با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال، بهره برداری از طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی در روستای خرم آباد با اعتبار هفت میلیارد و بهره برداری از طرح گلخانه تولید صیفی جات در سطح سه هزار متر مربع در روستای تپه زرد با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در بخش کشاورزی است.

طرح تولید مواد شوینده در شهرک صنعتی روانسر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح می شود چهار طرح هادی روستایی در روستا‌های کانی شریف، باکلانی، بنچله و قلعه ذکریا مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

بهره برداری از طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی روانسر، برق رسانی به روستای بزاولی بخش مرکزی و سه طرح بهینه، توسعه و احداث شبکه‌های برق از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان روانسر در دهه فجر است.

طرح هادی در سه روستای ده کریم، چشمه سفید شبانکاره و خراجیان کلنگ زنی می شود و ۱۰ کیلومتر شبکه برق ۱۳ روستای شهرستان با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال در این شهرستان اصلاح و بهینه سازی می شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.