تساوی خوشه طلایی با سرمربی جدید

تیم فوتبال خوشه طلایی اولین تساوی را با بیاتلو کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که چند روزی است سرمربی خود را تعویض کرده در هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف استقلال اهواز رفت.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد نماینده لیگ یکی فوتبال استان مرکزی به نتیجه تساوی در عدد ۲ با نماینده اهواز رضایت داد.

مجموع امتیازات خوشه طلایی ساوه با این تساوی به ۲۵ رسید و با یک پله تنزل در رده هفتم جدول لیگ یک قرار گرفت.

خوشه طلایی ساوه چهارشنبه سیزدهم بهمن در هفته هفدهم لیگ دسته یک، مهمان قشقایی شیراز است.

چند روز پیش با جدایی داوود مهابادی سرمربی سابق از خوشه طلایی، وحید بیاتلو که فصل گذشته هدایت خوشه طلایی را بر عهده داشت به این تیم برگشت و مجدد سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

خوشه طلایی همچنان خانه به دوش

نامناسب بودن چمن مجموعه شهید چمران ساوه در دو فصل گدشته، بار‌ها موجب خانه به دوشی خوشه طلایی تیم لیگ دسته یکی فوتبال ساوه و سلب حق میزبانی از آن‌ها شده و این در حالیست که کار بازسازی این مجموعه متوقف مانده است.

آذرماه امسال پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه با بیان اینکه سازمان لیگ مجددا حق میزبانی را از ما سلب کرد گفت: سازمان لیگ در نامه‌ای مجددا به علت وضعیت نامناسب مجموعه چمران؛ مجوز برگزاری بازی‌های خانگی خوشه طلایی را نداده است.

پرویزی از پیگیری‌های مکرر برای بازسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه گلایه کرد و افزود: چندین سال است که به علت ناکارآمدی مدیران ورزشی استان، تیم ما متضرر شده است و دیگر توانی برای جبران هزینه‌ها وجود ندارد. اینک واقعا چه کسی پاسخگو است؟

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.