جدایی داوود مهابادی از خوشه طلایی

داوود مهابادی قراردادش با خوشه طلایی ساوه را فسخ کرده و از این تیم جدا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - داوود مهابادی قرارداد خودش با خوشه طلایی ساوه را فسخ کرده و از این تیم جدا شده است.

داوود مهابادی که در نیم فصل اول لیگ آزادگان با خوشه طلایی ساوه نتایج قابل قبولی گرفته بود دیروز پس از یک جلسه سه ساعته با مالک و مدیران باشگاه به صورت توافقی از این تیم دسته اولی جدا شد.

شرایط برای مهابادی آنگونه که خودش تصور می‌کرد پیش نرفت و به نظر می‌رسد برخی وعده‌ها تحقق پیدا نکرد تا در نهایت مهابادی مجاب شد دو هفته قبل از پایان نیم فصل اول از این تیم جدا شود.

در حال حاضر خوشه طلایی با ۲۴ امتیاز در رتبه ششم حضور دارد.

خوشه طلایی ساوه در هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول جمعه ۸ بهمن میزبان استقلال خوزستان است و در هفته پایانی نیم فصل اول چهارشنبه ۱۳ بهمن در شیراز به مصاف قشقایی می‌رود.

مدتی است که خوشه طلایی ساوه مجبور شده بازی‌ها را خارج از خانه بازی کند.

نامناسب بودن چمن مجموعه شهید چمران ساوه در دو فصل گدشته، بار‌ها موجب خانه به دوشی خوشه طلایی تیم لیگ دسته یکی فوتبال ساوه و سلب حق میزبانی از آن‌ها شده و این در حالیست که کار بازسازی این مجموعه متوقف مانده است.

آذرماه امسال پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه با بیان اینکه سازمان لیگ مجددا حق میزبانی را از ما سلب کرد گفت: سازمان لیگ در نامه‌ای مجددا به علت وضعیت نامناسب مجموعه چمران؛ مجوز برگزاری بازی‌های خانگی خوشه طلایی را نداده است.

پرویزی از پیگیری‌های مکرر برای بازسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه گلایه کرد و افزود: چندین سال است که به علت ناکارآمدی مدیران ورزشی استان، تیم ما متضرر شده است و دیگر توانی برای جبران هزینه‌ها وجود ندارد. اینک واقعا چه کسی پاسخگو است؟

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.