بابارشانی بیجار سردترین نقطه کشور شد

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی بیجار در کردستان با دمای منفی ۱۹ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه کشور بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج علی پناهی گفت: شهر‌های دهگلان و هزارکانیان با ۱۷-، دیواندره و زرینه ۱۵-، مریوان ۱۲-، بیجار ۱۰-، قروه ۹-، سنندج و قروه ۸-، کامیاران ۷- و بانه و سروآباد نیز با ۶- درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های استان بودند.

 معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان می گوید: روستای سلین در شهر سروآباد در شبانه روز گذشته با دمای هشت درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بود و دمای شهر سنندج نیز در بیشترین حالت به چهار درجه سانتی گراد رسید.

او با اشاره به اینکه امروز وضعیت هوای استان پایدار است و بجز گرد و غبار رقیق پدید خاصی مشاهده نمی‌شود،گفت: روز یکشنبه موج بارشی در استان پدیدار می‌شود که ضعیف بوده و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط استان وجود دارد.

پناهی گفت: روز دوشنبه هم وضعیت هوای استان پایدار است، اما از روز سه شنبه نیز دوباره یک سامانه بارشی به استان ورود می‌کند که این سامانه هم ضعیف است.

 معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان می گوید: صبح روز یکشنبه دمای هوای استان نسبت به امروز یک تا ۲ درجه سردتر می‌شود، ولی از روز دوشنبه تا پایان هفته دما تغییرات آنچنانی ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.