مریوان پربارش‌ترین شهر کردستان در شبانه روز گذشته

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته شهر مریوان با ۱۰ میلی‌متر بارندگی، پربارش‌ترین شهر استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - علی پناهی گفت: در شبانه روز گذشته شهر‌های سروآباد ۹ میلی متر، بانه پنج، سقز و سنندج ۲ و کامیاران یک میلی متر بارندگی داشتند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان می گوید: در مجموع طی ۲ روز گذشته ارتفاع برف در شهر‌های هزارکانیان دیواندره به ۴۲ سانتی‌متر، زرینه ۴۰، بانه و مریوان ۲۸، سقز ۲۶، بیجار ۲۰، سنندج ۱۰، کامیاران هشت و قروه سه سانتی متر رسید.

به گفته او: میزان ارتفاع برف تازه در شهر‌های هزارکانیان دیواندره نیز ۱۵ سانتی متر، بانه هشت، مریوان ۶، سنندج پنج، سقز و زرینه سه و کامیاران ۲ سانتی متر گزارش شد.

پناهی گفت: در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی بیجار با دمای منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر استان بود و پس از آن شهر‌های زرینه و دهگلان با ۹- درجه، سنندج و دیواندره ۸-، سقز و بیجار ۷-، قروه ۴-، بانه ۳- و مریوان و سروآباد ۲- درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های استان بودند.

به گفته معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان : روستای سلین در شهر سروآباد در شبانه روز گذشته با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بود و دمای شهر سنندج نیز در بیشترین حالت به ۶ درجه سانتی گراد رسید.

او با اشاره به اینکه از امروز تا روز سه شنبه وضعیت هوای استان پایدار است، می گوید: روز شنبه دمای هوای استان ۶ تا هفت درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته دما تغییرات آنچنانی ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.