شهرداری اهر آماده دریافت طرح و پیشنهادات برای ساماندهی ورودی‌های شهر است

شهردار اهر بابیان این‌که شهرداری اهر آماده دریافت طرح و پیشنهادات برای ساماندهی ورودی‌های شهر است، گفت: ورودی شهر اهر از سمت جاده کلیبر برخی مشاغل به سیمای شهر اهر لطمه می‌زند، متأسفانه تابه‌حال اهر شهر عبوری برای مسافران و گردشگران بوده؛ در حالی که اگر از نظرات و پیشنهادات جوانان صاحب ایده و فکر استفاده کنیم می‌توانیم اهر را در ریل توسعه قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  محمودی از استارت اجرای برنامه چهارساله توسعه شهر اهر خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرداری تبریز برنامه توسعه شهری را آغاز کرده و شهر اهر به عنوان دومین شهر آذربایجان‌شرقی تصمیم دارد تا این برنامه توسعه‌ای را با همکاری شهروندان اهری و دستگاه‌های اجرایی عملیاتی کند.

احداث ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی در دستور کار شهرداری اهر است، با توجه به جمعیت شهر اهر، بایستی حداقل ۳ الی ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر اهر داشته باشیم، از این‌رو در گام نخست تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات و احداث ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی اهر را جزو برنامه‌هایمان داریم.

 ستاد بازآفرینی شهری اهر پس از مدتی وقفه؛ مجدداً در شهرداری اهر احیاء می‌شود،  می‌توان از طریق ستاد بازآفرینی شهری تسهیلات و حمایت‌های دولت از قبیل قیر رایگان جهت آسفالت‌ریزی را جلب کرد.

بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهر با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تدوین می‌شود و برای سال آینده برگزاری جشن یک‌صد سالگی شهرداری اهر را با تعیین کمیته‌ای در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.