۷ نفر از اعضای تیم بسکتبال آویژه صنعت قرنطینه شدند

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد گفت: بازیکنانی که به کرونا مبتلا شده‌اند را قرنطینه کردیم و شرایط بازیکنان را زیر نظر داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان -  مجید جلیلی سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هفته گذشته دو بازی مهم انجام دادیم و ۲ روز پس از بازی روز چهارشنبه تست کرونای ۴ بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی توسط پزشک تیم مثبت اعلام شد و روز گذشته هم تست ۲ بازیکن دیگر هم مثبت اعلام شد. در حال حاضر ۶ بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی در قرنطینه هستند و دوره بهبودی خود را سپری می‌کنند.

به گفته سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد بازیکنان این تیم علی رغم دریافت ۳ دوز واکسن به کرونا مبتلا شده‌اند. جلیلی در خصوص ابتلای بازیکنان تیم آویژه صنعت پارسا مشهد می‌گوید: سویه جدید کرونا اصلا شوخی بردار نیست و به سرعت همه گیر می‌شود. بازیکنان تیم ما با توجه به اینکه ۳ دوز واکسن را دریافت کرده اند باز هم به این ویروس مبتلا شده اند. ۷ نفر از اعضای تیم که کرونایی هستند را قرنطینه کرده‌ایم و تمرینات را با سایر بازیکنان ادامه می‌دهیم تا شرایط تیم به یک ثباتی برسد. فدراسیون بسکتبال که سختگیری خاصی روی برگزاری مسابقات لیگ داشت، اما این بیماری قابل کنترل نیست تنها می‌شود برای پیشگیری سخت گیری کرد.

لیگ برتر بسکتبال ایران به دلیل همه گیری کرونا در کشور برای دومین سال پیاپی به صورت متمرکز در تهران برگزار شد تا هم در صد ابتلای بازیکنان به این ویروس کنترل شود و هم لیگ در سلامت کامل برگزار شود، اما انگار کرونا شوخی بردار نیست و در شرایط متمرکز و مدیریت شده هم منتظر اشتباه بازیکنان بوده تا خودش را نشان دهد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار