لیگ برتر بسکتبال؛

پیروزی شاگردان اسلامی برابر نماینده خوزستان در شب شکست مهرام

تیم‌های بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد و صنعت مس کرمان در دومین دیدار خود در مرحله دوم مقدماتی برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال، از گروه "D" تیم‌های آویژه صنعت پارسا مشهد و مهران تهران صنعت مس کرمان و خانه بسکتبال خوزستان در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار اول، تیم آویژه صنعت پارسا مشهد با درخشش برایان استار توانست با نتیجه ۸۵ بر ۸۳ شاگردان مصطفی هاشمی را از پیش رو بردارد و دومین پیروزی خود در مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی لیگ برتر را به دست آورد. شاگردان سرجان ایووانویچ صدر نشین گروه خود در این دوره شدند.

در این دیدار برایان استار از آویژه صنعت پارسا مشهد با کسب ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم الیجا هولمن از مهرام تهران با کسب ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

در این دیدار دوم، صنعت مس کرمان با درخشش آیزایا ویلیامز توانست با نتیجه ۷۵ بر ۶۹ شاگردان حماد سامری را شکست دهد و اولین پیروزی خود در مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی لیگ برتر را به دست آورد. شاگردان محمدرضا اسلامی در رده سوم گروه خود در این دوره قرار دارند.

در این دیدار آیزایا ویلیامز از صنعت مس کرمان با کسب ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل آرش ثابتی از خانه بسکتبال خوزستان با کسب ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار