تدارک ۱۲۰۰ برنامه ورزشی در دهه فجر/ ۴۷ میلیارد تومان پروژه ورزشی در کرمانشاه استارت می‌خورد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:  امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب بیش از ۱۲۰۰ برنامه و رویداد مختلف در زمینه‌های فرهنگی، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و افتتاح و توسعه فضا‌های ورزشی تدارک دیده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- صابر رحیمی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در این هفته خواهیم داشت، افتتاح سه خانه ورزش روستایی جدید در سطح استان است که با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید. تعداد خانه‌های ورزش روستایی استان با افتتاح این سه پروژه به ۲۸۳ مورد خواهد رسید.

به گفته رحیمی، از وزیر ورزش و جوانان برای سفر به کرمانشاه در دهه فجر دعوت شده است. با حضور وزیر ورزش و جوانان، عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شود را در استان به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال آغاز  می‌کنیم.

 این برای نخستین بار در استان است که این حجم از سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در حوزه ورزش صورت می‌پذیرد. سالن ورزشی سقف بلند محله "آقاجان" که از محل اعتبارات استانی و نفت در حاشیه بزرگراه غربی کرمانشاه و در محله آقاجان احداث شده نیز آماده افتتاح است.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.