بازگشایی تمام راه‌های روستایی در کنگاور و دالاهو/بسته بودن راه ارتباطی ۷۰ روستای گیلانغرب

فرماندار شهرستان کنگاور گفت : تمام راه‌های روستایی در کنگاور بازگشایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فرزاد الماسی گفت : از دیروز که کنگاور شاهد بارش و کولاک سنگین برف در نقاط مختلف این شهرستان بود تمام تجهیزات و امکانات خودرویی و نیروی انسانی در نقاط بحران‌خیز مستقر شدند.

اداره راهداری جاده‌های برون‌شهری را پاک‌سازی کرده و در حال حاضر تمام مسیر‌ها باز بوده و تردد به سهولت در شهرستان کنگاور در حال انجام است.

تمام مسیر‌های روستایی کنگاور که مسدود شده بودند بازگشایی شده و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد و در نقاط شهری شهرداری کنگاور تمام خیابان‌ها و مسیر‌های داخلی شهر را نمک پاشی کرده است.

جمعیت هلال‌احمر و پلیس راه خدمات‌رسانی جاده‌ای و رسیدگی به در جاده مانده‌ها و تصادفات را از دیروز آغاز کرده و برای این منظور امدادگران و آمبولانس‌ها آماده و مجهز شده‌اند.

بازگشایی تمام راه‌های تردد اصلی و فرعی شهرستان پاوه

سرپرست فرمانداری پاوه گفت : تمام راه‌های تردد اصلی و فرعی شهرستان پاوه بازگشایی شدند.

جلیل بالایی گفت: تمام راه‌های اصلی و فرعی شهرستان پاوه هم اکنون باز و تردد در آن جریان دارد، اما تردد در گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

پنج اکیپ راهداری در حال بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان پاوه هستند که حداکثر تا آخر وقت امروز مسیر تردد روستا‌ها بازگشایی خواهد شد.

اکیپ راهداری برای بازگشایی مسیر‌های عشایر باینگان در حال عزیمت به منطقه هستند و طی روز جاری و بر اساس وعده داده شده مسیر‌ها بازگشایی می‌شوند.

قطعی آب، گاز و مخابرات در شهرستان پاوه وجود ندارد، اما ۲ روستا به دلیل شکستگی تیر برق مشکل قطعی داریم که در حال تعمیر است.

پنج کامیون کنسانتره با ظرفیت حدود ۶۰ تن برای خوراک دام عشایر توسط امور عشایر تأمین و بارگیری و ارسال شده است.

بازگشایی ۱۴۷ راه روستایی در دالاهو

فرماندار دالاهو گفت: بازگشایی ۱۴۷ راه روستایی که بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود از صبح امروز جمعه با تمام توان آغاز شد.

کرم محمدی گفت: از صبح امروز تمامی عوامل راهداری، هلال احمر و دستگاه‌ها و ماشین آلات برف روب و شهرداری‌ها مشغول برف روبی و بازگشایی مسیر‌ها هستند.

بارش سنگین برف باعث قطعی برق چهار روستای حوزه قلخانی شده که تلاش می‌شود راه سخت گذر این روستا‌ها بازگشایی شده و برق به طور مجدد وصل شود.

ستاد پیشگیری و مدیریت پاسخ به بحران و عوامل مختلف و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی با تمام توان پای کار هستند.

ارتفاع برف در شهرستان با توجه به انباشت برف سامانه بارشی چند روز اخیر و امروز هم اکنون به ۷۰ سانتی متر رسیده است.

وقوع کولاک و یخبندان و بارش سنگین برف باعث لغزندگی و یخبندان شده از این رو از خودرو‌ها می‌خواهیم از تردد و مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند، چون در چنین وضعیتی تردد امکان پذیر نیست.

با وجود یخبندان و بارش برف و کولاک به جز چهار روستا که به علت یخبندان برق آن‌ها قطع شده هیچ قطعی آب و برق و گاز و خدمات رفاهی در شهرستان نداریم.

راه ارتباطی ۷۰ روستای گیلانغرب بسته بود

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت : راه ارتباطی ۷۰ روستای این شهرستان به دلیل بارش سنگین برف در دیروز، بسته بود با تلاش‌های نیرو‌های راهداری راه ۶۲ روستا بازگشایی شده، اما اکنون راه هشت روستای بخش گواور همچنان مسدود است.

حشمت رضایی گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تا صبح امروز راه ۶۲ روستای شهرستان در بخش گواور بازگشایی شده و تلاش می‌شود راه هشت روستای باقی مانده تا عصر امروز به طور کامل بازگشایی شود.

کولاک، یخ زدگی، کوهستانی بودن مسیر و همچنین گستردگی وسعت شهرستان به عنوان دومین شهرستان وسیع استان کرمانشاه را دلیل کندی عملیات بازگشایی راه این هشت روستای محور چیکان منصوری در بخش گواور بیان کرد.

با تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه مشکلی در زمینه خدمات رفاهی آن‌ها ایجاد نشده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.