رئیس سازمان صمت زنجان:

نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کیف، کفش و پوشاک از ۲۶ بهمن ماه با حضور تولیدکنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - فغفوری عصر دیروز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، گفت: ۲ گروه از کالا‌ها در مرحله اول به صورت آزمایشی وارد این چرخه شدند، که مرحله دوم این طرح نیز از دی ماه امسال اجرایی شده که کالا‌هایی نظیر لنت ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، مواد شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارانی را شامل می‌شود.

او می گوید: واحد‌های تولیدی نیز مکلف هستند که قیمت تولیدکننده با احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را بر روی کالا‌ها درج کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه نمایشگاه بهاره ۲ سال است به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود، گفت: برپایی این رخداد به استان‌ها واگذار شده است.

فغفوری می گوید: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته نمایشگاه بهاره با مدیریت اتاق اصناف در محل نمایشگاه کاسپین برگزار می‌شود.

به گفته رئیس سازمان صمت از ۴ دی ماه نیز کالا‌هایی مانند آب‌میوه، آب‌معدنی، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی‌ساز، چرخ‌گوشت و ماکروویو وارد این چرخه شده و حداکثر ضرایب سود برای فروشندگان نیز مشخص می‌شود و زنجان، اولین استانی است که این طرح را اجرا کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته نمایشگاه بهاره با مدیریت اتاق اصناف در محل نمایشگاه کاسپین برگزار می‌شود و غرفه‌داران موظفند قبل از آغاز به کار نمایشگاه نسبت به أخذ و درج قیمت کالا‌ها اقدام کنند، چون قیمت نمایشگاهی بایستی پائین‌تر از بازار باشد.

فغفوری می گوید: علاوه بر نمایشگاه بهاره، نمایشگاه عرضه مستقیم کیف، کفش و پوشاک از ۲۶ بهمن ماه با حضور تولیدکنندگان داخل و خارج استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: این نمایشگاه در قالب خرید شفاف برگزار و مدیریت می‌شود تا کاهش قیمت در استان زنجان رخ دهد چراکه قیمت پوشاک در زنجان بالاتر از سایر استان‌ها است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.