امیری مقدم:

همه دستگاه و نهاد‌ها با تمام توان برای مدیریت بحران در میدان و پای کار بودند

استاندار کرمانشاه گفت : در پی بارش سنگین برف در چند روز گذشته، همه دستگاه و نهاد‌ها با تمام توان برای مدیریت بحران در میدان و پای کار بودند و باوجود مشکلات زیاد، کوتاهی صورت نگرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-  بهمن امیری‌مقدم گفت : قبل از آغاز بارش به نهاد‌های خدمات رسان از جمله هلال احمر، برق، آب و فاضلاب و گاز آماده باش اعلام کرده بودیم.

هنوز راه دسترسی به تعدادی از روستا‌های منطقه مسدود است و تلاش این است تا کمترین زمان ممکن این راه‌ها بازگشایی شود.

برای مدیریت بهتر شرایط پیش آمده، سه معاون استانداری کرمانشاه به مناطق مختلف استان اعزام و جلسات ستاد بحران را تشکیل و وضعیت را مدیریت کردند.

جمعیت هلال احمر استان در انتقال بیماران و مواد غذایی با بالگرد و از طریق آمبولانس به مناطق محصور در برف و سخت گذر بسیار خوب عمل کرد.

مردم با صبر و بردباری و مشارکت در مدیریت بحران می‌توانند کمک کار مدیران باشند، مردم همکاری بسیار خوبی داشتند و در مقایسه با برخی از استان‌ها مشکلات خیلی کمتر بود.

انتظار مردم از مسئولان خدمات رسانی خوب و مطلوب است و شهرداری پاوه هم با همکاری مردم نسبت به برف روبی معابر شهری اقدام کند.

حضور ماموستا قادری امام جمعه پاوه در میان مردم روستا‌های محصور در برف در مناطق مرزی نوسود، بازتاب بسیار خوبی داشت و مردم منطقه از این حضور قدردانی و آن را مایه آرامش می‌دانستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.