امام جمعه موقت همدان:

غرب از ارتباط ایران با چین و روسیه عصبانی است

امام جمعه موقت همدان گفت: غرب از ارتباط ایران با روسیه و چین عصبانی است و سعی در ارائه تحلیلی اشتباه از این سفر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان،  امروز در خطبه‌های نماز جمعه، سفر رئیس جمهور به روسیه و وزیر امور خارجه به چین را دو نقطه عطف دانست و گفت: عده‌ای به دنبال آن هستند تا با ارائه تحلیلی غلط این دیدار‌ها را برد-باخت معرفی کنند، در حالی که این دو سفر برد-برد بود.

او گفت: دو طرف در هر دو سفر، سود بردند و این دشمن بود که ناکامی و عصبانی شد، به همین دلیل به دنبال آن است که تحلیلی اشتباه را در فضای رسانه‌ای مطرح کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: یکی از نکات مهم سفر رئیس جمهور به روسیه اقامه نماز در کاخ کرملین بود، این نماز که موجی جهانی را ایجاد کرد، از آن جهت حائز اهمیت است که در این کاخ ۸۰ سال خداوند را قبول نداشتند و نامی از پروردگار آورده نمی‌شد.

او گفت: دو بار در این کاخ نماز اقامه شده است، اولین نماز توسط شهید سلیمانی و دومین آن توسط رئیس جمهور اقامه شد، که هر دوی آن‌ها نیز در ادامه فرمایشات حضرت امام (ره) بود که در آن سقوط رژیم کمونیستی پیش بینی شده بود.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: غرب از این اتفاقات بسیار عصبانی است، در هفته گذشته، عملیات "طوفان یمن" توسط انصارالله یمن را شاهد بودیم که با زدن سیلی سخت، امارات را از دشمنی با انصارالله و حمایت از عربستان پشیمان کرد.

او گفت: انصارالله ثابت کرد که خداوند آن‌ها را در برابر انصار شیطان یاری می‌کند، دشمنان جبهه مقاومت باید بدانند که امنیت پوشالی آن‌ها در کاخ‌های شیشه‌ای دیگر قابل اعتماد نیست.

امام جمعه موقت همدان همچنین به لزوم رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توسط مسئولان نیز اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان بتوانند این مشکل را برطرف کنند، هنر و ارزشی است که مایه امید برای مردم خواهد بود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.