انگلیس از رژیم صهیونیستی خواست تا از افزایش تنش‌ها خودداری کند

معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه از رژیم صهیونیستی خواست تا از اقداماتی که باعث افزایش تنش‌ها با فلسطینی‌ها می‌شود، خودداری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان- جیمز کلورلی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «به دنبال اخراج اجباری خانواده صالحیه و تخریب خانه آن‌ها در محله الشیخ جراح در بیت المقدس از اسرائیل می‌خواهم از اقداماتی که باعث رنج غیرضروری و افزایش تنش‌ها می‌شود، خودداری کند.»

سازمان ملل متحد به نوبه خود نیز از رژیم صهیونیستی خواسته تا دست از تخلیه خانه‌های فلسطینیان و آواره کردن آن‌ها در محله الشیخ جراح بردارد. پیش از این نیز  فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا در بیانیه‌ای خواستار توقف شهرک سازی شده و اعلام کردند که ساخت و ساز در این منطقه ارتباط کرانه باختری با قدس شرقی را قطع می‌کند که می‌تواند نقض آشکار قوانین بین المللی باشد.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که روز گذشته نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی با یورش به خانه یکی از فلسطینیان در قدس شرقی ضمن تخریب این خانه، ساکنان آن را وادار به ترک آن محل کردند. گفته می‌شود این خانواده فلسطینی دهه‌ها در این محل زندگی می‌کردند. این اقدام نیرو‌های صهیونیستی انتقاد شدید فعالان حقوق بشری و دیپلمات‌های خارجی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار